Post Top Ad

13.4.23

Pelakon Rozie Othman Nasihat Cucunya Syasya Dolla Jangan Terlalu Seksi - “Seksi-Seksi Macam Ni, Nenek Tak Berkenan..”



Pelakon veteran, Rozie Othman mendedahkan dia ada menasihatkan cucunya, Syasya Rizal yang juga merupakan salah seorang anggota kumpulan Dolla agar tidak tampil dengan pakaian yang terlalu seksi sehingga menjadi perhatian orang ramai dan dikecam netizen.

Memetik laporan portal HMetro, pelakon yang mula aktif berlakon pada era 1980-an itu sudah menjalankan tanggungjawab sebagai nenek dengan memberi nasihat, namun selebihnya terpulang kepada Syasya untuk menerimanya atau tidak.

"Mengenai pemakaian seksi Syasya itu saya tahu dan sudah cuba menasihatinya. Saya cakap pada dia, seksi-seksi macam ni, nenek tak berkenan. Kurangkan, cuba ubahlah.

Syasya

"Saya pun dulu pernah muda seperti dia, jadi fahamlah juga jiwa orang muda ini. Cuma, apa yang saya harap dia dapat terima nasihat diberikan itu.

Dalam pada itu, Rozie turut mendoakan agar Syasya mendapat hidayah daripada Allah dan terus berjaya dalam karier seni yang diceburinya

"Saya doakan yang baik-baik untuk dia agar mendapat hidayah daripada Allah. Saya juga berharap dia akan terus berjaya di dalam karier seni diceburinya ini. Dia masih muda dan perjalanan juga jauh lagi." 

Sumber: HMetro

April 13, 2023 / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad